Pages

Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Λείπει το τραπεζάκι, το ουζάκι και ο μεζές κ. Δήμαρχέ μου...


Αντίπαρος, πρωί Δευτέρας 13 Μαΐου 2013. Οι Άγιες Ημέρες του Πάσχα έχουν περάσει, ο Μάης έχει μπει για τα καλά και το νησί ετοιμάζεται να υποδεχθεί τους καλοκαιρινούς του επισκέπτες.

Την ίδια στιγμή οι εργασίες για το σημαντικότατο έργο (ύδρευσης - αποχέτευσης), που τόσα χρόνια περίμεναν με ανυπομονησία οι κάτοικοι του νησιού, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.
Η Αντίπαρος έχει μετατραπεί σε εργοτάξιο. Και έτσι πρέπει να γίνει για να ολοκληρωθεί το έργο. Από τους κατοίκους ο Δήμαρχος Αντιπάρου Γιάννης Λεβεντάκης έχει ζητήσει την υπομονή τους και την κατανόησή τους για να ολοκληρωθεί το έργο. Συμφωνούμε απόλυτα με την προτροπή του κ. Δημάρχου.
Αλλά κ. Δημαρχέ μου, κ. Λεβεντάκη μου, οι φωτογραφίες που έλαβε το blog μας δείχνουν μια κατάσταση, θα μου επιτρέψετε την έκφραση, «χύμα στο κύμα». Ο παραλιακός δρόμος -και όπου υπάρχει σε εξέλιξη το έργο- είναι σε κακά χάλια. Λακκούβες παντού, σήμανση ανεπαρκέστατη, καρέκλες στο δρόμο (και τι καρέκλες, λείπει μόνο το τραπέζι, το ουζάκι και ο μεζές, η σακούλα είναι για τα κόκαλα!), ενώ οι κάδοι είναι άλλοι γεμάτοι και άλλοι πεσμένοι.
Και δεν τα λέμε εμείς αυτά κ. Δήμαρχέ μου, κ. Λεβεντάκη μου, αλλά οι... φωτογραφίες που δημοσιεύουμε. Είπαμε να γίνει το έργο, είπαμε να έχουν οι κάτοικοι υπομονή και κατανόηση, αλλά σε αυτά που κολλάνε οι δυο υπέροχες καρέκλες στη μέση του δρόμου, οι γεμάτοι κάδοι, οι πεσμένοι κάδοι (η ώρα που τραβήχτηκαν οι φωτογραφίες ήταν, όπως μας πληροφόρησαν, γύρω στις 10 το πρωί); Και οι καρέκλες και οι γεμάτοι κάδοι, στα σημεία που βρίσκονται, σε κεντρικότατο σημείο δίπλα στην παραλία, δεν έχουν να κάνουν με την αισθητική αλλά με την ασφάλεια των οδηγών και την υγιεινή των κατοίκων και των επισκεπτών.
Νομίζω κ. Δήμαρχέ μου, κ. Λεβεντάκη μου ότι πρέπει να βάλετε τους υπαλλήλους σας να μαζέψουν λίγο την κατάσταση, να μαζέψουν τα σκουπίδια και να πείτε στον εργολάβο που εκτελεί το έργο να είναι πιο προσεκτικός στις εργασίες του, να μην αφήνει καρέκλες καταμεσής του δρόμου γιατί δεν πρόλαβε να κλείσει τις λακούβες και να διαμορφώνει λίγο καλύτερα το δρόμο πριν πέσει η τελική επίστρωση (ασφαλτοτάπητας).
Άκουσα καλά; Δεν φθάνουν οι υπάλληλοι καθαριότητας του Δήμου για να μαζέψουν όλα τα σκουπίδια; Θα αναθέσετε, με διαγωνισμό βεβαίως βεβαίως, σε ιδιώτες την αποκομιδή των σκουπιδιών; Οι ιδιώτες θα χρησιμοποιούν τα μηχανήματα του Δήμου; Άκουσα καλά κ. Λεβεντάκη μου; Άκουσα καλά κ. Δήμαρχέ μου;

Ακολουθούν οι υπόλοιπες φωτογραφίες...







2 σχόλια:

  1. otan oi kadoi htan adioi,otan o dhmothkos symboylos kyrios paraskeyas koybaras jenyxtage kai to xvrio htan pentakauaro,jerete ti akoysa agaphte blogger apo ayton poy exei trabijei tis fvto??????ΕΕΕ!!ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ??ergo den blepv egv ayta entajh einai mikropragmata,etsi apla mia enhmervsh gia ti syzhtame,otan ekhnos traboyse tis sygkekrhmenes foto egv ebafa para dipla.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτόν που τραβούσε τις φωτογραφίες τον είδες τις καρέκλες 10 μέρες δεν τις είδες; Την βρωμιά που υπάρχει σε όλο το νησί δεν την βλέπεις;
      Ρε που πάμε;

      Διαγραφή

Σχόλια θα γίνονται δεκτά μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες